Thursday, August 25, 2016

Strulig morgon

Snacka om strulig morgon. Får ett sms kvart i åtta om jag kan öppna butiken, jag ska egentligen jobba från 13 till stängning. Idag hade jag satt upp tvättid på morgonen, men jag får flytta den, någon måste ju öppna, B är fortfarande sjuk. Gör kaffe, går in i duschen, får ett sms till med en ursäkt från min chef att hon strulat till det så. Samtidigt frågar jag när E kommer som då ska stänga. Nej då har jag tydligen fått ytterligare ett sms om att E inte kunde stänga så nu ska hon öppna istället. Oj då. Här står jag färdigduschad och klädd och ska snart ge mig av, vilken tur att jag hann upptäcka att jag ändå inte skulle öppna, inget kul att komma dit och upptäcka att man ändå inte ska vara där. Suck. Jaha, då får jag väl rusa ner i tvättstugan och tvätta istället, bytte om och tyckte klänningen jag tog på mig satt trångt, då upptäcker jag att jag satt den på mig bak och fram. Hahaha... så kan det gå.

2 comments:

znoggge said...

Men vilken rörig start på morgonen! Hoppas nu att butiken öppnades som den skulle ;-)

Kram och ha en bra dag!

ime said...

Jo den öppnades som planerat 😊
Kram