Sunday, October 16, 2016

Söndag

Jag ska inte dricka den här hostmedicinen mer, det är som sömnmedicin. Jag jobbade igår tre timmar mitt på dagen, kände mig trött när jag kom hem, sov lite grann trodde jag, men det blev två timmar. Var fortfarande jättetrött när jag vaknade, orkade inte göra mat, åt bara lite fil och sen gick jag och la mig klockan nio. I morse blev jag väckt av ett sms och tittar på klockan, den är halv elva!!! Jag har alltså sovit över fjorton timmar. Helt sjukt. Jag är så trött på att inte må bra när jag är ledig, det känns som jag stretar på under veckorna, sen när jag ska vara ledig väller all trötthet över mig och hela ledigheten bara försvinner. Nu är jag ledig imorgon också men hoppas jag känner mig bra, så jag orkar göra någonting. Ikväll ska jag och E se den nya Bridget Jones-filmen.

No comments: