Saturday, January 07, 2017

Lördag

Här har det kommit lite snö, det är inte mycket men det var kallt när jag gick en liten sväng upp på stan. Jag kollade lite i affärer, det kommer ju in vårnytt nu, tyckte Indiskan hade fina klänningar och långa koftor till. Var rea på Donna, väldigt fina kläder, så söta Odd Molly-blusar. Men jag köper inget. Man går ju inte i andra butikers kläder när man jobbar, i så fall mer neutrala plagg. Har tappat lite intresse för att handla, satsar hellre på basplagg. Tycker det är roligare med hudvård och goda bodylotions istället.
J verkar ha acklimatiserat sig i USA och tycker det är roligt att vara där. Han skickade lite bilder och verkar glad, då blir jag också glad. Han åker ju hem redan på måndag, eller tillbaka till Japan, men det är ju hem för honom.
E var och hälsade på igår, jag gjorde våfflor.

No comments: