Tuesday, January 17, 2017

Tisdag

Ska alldeles strax gå till hudterapeuten, fick ett sms igårkväll om jag kunde jobba för B idag, som har sjukt barn. Jag behöver ju mer tid så det ska jag göra. Men det betyder faktiskt att jag får jobba åtta dagar i sträck, hmmm inte riktigt bra egentligen. Men jag jobbar ju inte 8 timmarsdagar så det får gå ändå.
Har nu invigt vår nya toppmoderna tvättstuga, fantastiskt fina maskiner och allt gick så fort. Allt är jättefräscht, kakel och klinker, men golven var iskalla. Hade man haft detta i sitt badrum hade man ju haft golvvärme. Jag har klinkergolv i mitt kök med golvvärme och det är superskönt.

2 comments:

znogge said...

Åtta dagar i rad är mycket att arbeta men det ger i alla fall klirr i kassan. Skönt med en ny och toppmodern tvättstuga. Det betyder mycket...

Ha en bra kväll1

ime said...

Ja det är lite för många dagar att jobba i ett sträck.
Önskar dig också en bra kväll 😊