Monday, March 20, 2017

Måndag

Idag är det vårdagjämning. Det är ju inget vidare vårväder men det kommer säkert. Det är i alla fall härligt med ljuset.
Nu har diskmaskinsreparatören varit här, det var ju bara skräp i filtret så nu funkar den förhoppningsvis igen. Han sa att det var en fin diskmaskin som kostat tio tusen, wow, det hade jag ingen aning om.
Igår var det sista avsnittet av Innan vi där, det är nog den bästa serien jag någonsin sett. Herregud vad spännande, ibland har jag tänkt att jag ska sluta se den för mina nerver pallar inte, men ändå har jag suttit klistrad varje gång. Och vilka skådespelare!! Ren fröjd att se.
Jobb idag, imorgon och onsdag i butiken, torsdag ledig och fredag ska jag sälja prenumerationer. Sen har jag ledigt ända till 4 april.

2 comments:

znoggge said...

Så skönt att han fick rätsida på diskmaskinen för visst vänjer man sig snabbt och den ska bara fundera!

Kram och ha en bra måndag!

ime said...

Ja även om jag bor ensam är det så tråkigt att diska för hand!
Kram