Tuesday, June 06, 2017

6 juni

Jag behöver såna här dagar, då man bara kan ta det lugnt. Jag har visserligen hunnit tvätta och dammsuga lite, men annars inte gjort något alls utöver det. Varit lite på balkongen, det kommer lite sol emellanåt men jag ligger under en filt och läser lite. Det är skönt att höra träden blåsa och lite fågelkvitter. Kan också njuta av att bara titta på mina fina blommor på balkongen. Det är inte så mycket man behöver egentligen. Imorgon ska jag köra ända till Skurup för att försöka sälja prenumerationer. Efter det har jag fem dagar på raken i butiken. Det är så intensiva pass där eftersom man jobbar så mycket ensam så det är skönt att ha några dagar då man inte behöver tänka alls på hur det går där. Fast jag och T har mycket kontakt, hon är himla go och vi kommer jättebra överens. Men det är skönt att koppla bort allt emellanåt.

No comments: