Friday, July 14, 2017

Fredag

Det går ju inte att förneka att det var en skön känsla att gå hem idag och ha tre veckors semester framför sig. Ska försöka komma in i den behagliga semesterlunken, sänka axlarna, inte spänna käkar utan bara relaxa. Det är också skönt att ha en hyfsat tom almanacka även om jag inte kan förneka att det varit skönt med någon liten trip inplanerad, men jag har en resa som väntar så jag är rätt nöjd ändå. Nu blir det sovmorgnar, kaffedrickande och läsa tidningen hur länge jag vill. Hoppas på fint väder så blir det mycket balkonghäng också. Har hunnit vara där lite ikväll också, skön sol men inte så jättevarmt, men man kan ha en filt på sig, jag älskar känslan av att vara ute och höra vinden i träden och fåglarnas kvitter.

2 comments:

znogge said...

Så härligt! Njut nu av din ledighet .D resan väntar trots allt runt hörnet ;-)

Kram

ime said...

Tack 😊 ja det är inte så lång tid tills jag åker!
Kram