Sunday, July 02, 2017

Söndag

Söndagkvällar är för mig vad fredagkvällar är för andra. Då har jag jobbat klart min vecka och är ledig dagen efter. För jag har haft väldigt många helger då jag jobbat och är oftast ledig på måndagen. Dagen idag gick fortare än gårdagen. Jag bävade lite för att det skulle bli en oändligt lång dag men det blev inte så. Nu ska det bli väldigt skönt med sovmorgon imorgon, jag har tvättid på dagen sen har jag reserverat en bil för att köpa kattmat hos veterinären, handla lite på Maxi och förhoppningsvis hinna till kyrkogården. Det har regnat så mycket så det behövs nog inte vattnas men vill gärna titta till det. Idag när jag kom hem såg jag solen i flera minuter... det var länge sen. Jag la mig på balkongen och vände näsan mot solen. Men jag har hör att det ska bli lite bättre väder i veckan. Det får vi hoppas. Åtta arbetsdagar kvar.

No comments: