Tuesday, April 11, 2017

Jag

Ikväll när jag hjälpte en kund, jag har haft henne innan, sa hon när hon skulle gå att hon tyckte jag var gullig och passade så bra att jobba med det jag gör. Jag tackade och blev så varm i hjärtat. Det kändes extra bra att höra det idag. Har varit lite ledsen, det är lite tungt där. Man får aldrig höra att något är bra, tvärtom. Och egentligen är det väl ganska bra att en kund lämnar det omdömet? Det är ju dom som ska vara nöjda. Då la jag den här snapchatbilden på instagram och eftersom vi har en i personalen som skvallrar för chefen så kommer det säkert att komma fram. Och då menar jag inte att det kommer att uppfattas som positivt. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte.

2 comments:

znogge said...

Grattis till det fina omdömet! Vad kunderna tycker är det absolut viktigaste. Det är ju våra upplevelser som avgör om vi kommer tillbaka eller inte :D

Kram

ime said...

Tack 😊 det är så roligt att få bekräftelse.
Kram