Sunday, June 18, 2017

Söndag

Idag har jag varit på mitt älskade Haväng och fått massor av energi av solen och laddat alla batterier man kan tänka sig. E kom och hämtade mig, hon hade fixat jättegod lunch som vi åt där, rostbiff, fetaost, vattenmelon, gott bröd, picklad lök, tzatsiki med mera. Så gott. Och det är ju så underbart där, blå himmel, sol och detta magiska landskap. Man blickar ut över stora vidder och havet och alla fina blommor som finns. Det enda jag saknade var alla får som brukar ströva omkring där nära inpå och hästar brukar där också vara. Idag känner jag mig inte trött på samma sätt som jag varit nu på det senaste utan en mera behaglig trötthet. Imorgon är jag ledig också.

2 comments:

znogge said...

Haväng är fantastiskt vackert och en perfekt plats att tillbringa en ledig dag på! Tur med vädret hade ni också.

Kram och ha en bra måndag!

ime said...

Ja allt var verkligen perfekt igår.
Kram och detsamma till dig!