Friday, September 15, 2017

Fredag

Äntligen fick jag en bild på dom, lilla S och J. Det är tre och ett halvt år sen S var och hälsade på J i Japan, så glädjen var såklart stor när dom kunde sammanstråla i Frankfurt. Jag blir så klart helt varm i hjärtat av att se mina barn ihop. Vem vet när det blir nästa gång? J har ju inte så mycket sammanhängande ledighet plus att det är jättedyrt att åka från Japan till Sverige, tvärtom är det ju inte så dyrt. Men i Japan har alla ledighet samtidigt och då går alla flygpriser upp. Lilla S gör dock allt hon kan för att locka honom till Stockholm snart. Då åker jag dit, vilken lycka om vi skulle få träffas allihop.
Idag bär det av till Ystad för prenumerationsförsäljning. Svarta moln hotar, det är inget vidare höstväder.

2 comments:

Ingrid said...

Jag kan nästan känna din glädje över att se dina barn tillsammans. Hoppas verkligen att ni kan träffas i Stockholm snart :-)
Kram

ime said...

Ja och man kan se glädjen hos dom också!!
Kram