Saturday, September 02, 2017

Lördag

Idag har jag jobbat tre timmar. Sen möttes jag och E, vi skulle gå på skördemarknad i staden men först var jag på Accent och köpte en kabinväska. Stor resväska har jag, köpte en Titan när jag åkte till Japan för två år sen, dom är så fina och sju års garanti har man. Den är verkligen jättebra. Men jag har saknat en väska för ett par dagar, typ en weekendväska. Har bara haft en bag som blir väldigt tung när jag packat den och som jag får ont i ryggen av att släpa på. Accent hade 400 kronors rabatt så jag passade på. Blev en olivgrön. Sen gick jag och E på skördemarknaden, det var jättefint och härligt väder. Vi satt ute och fikade. Nu ska jag faktiskt ha så mycket som tre helt lediga dagar, ska bli skönt.

4 comments:

Ingrid said...

Nu är du väl nästan redo för din resa :-D Hoppas du blir nöjd med väskan.
Ta vara på dina tre dagar och ha det så skönt.
Kram

ime said...

Tack 😊 ska njuta av min ledighet!
Kram

znogge said...

En liknande väska har jag också. Köpte den för en struntsumma på Rusta men den har rätt mått i alla fall. Några flygbolag kan vara väldigt petiga... Hoppas du blir nöjd med din.

Kram och god söndag!

ime said...

Ja jag har ju jobbat på Accent och det kan vara stor skillnad på väskor. Denna har jag tre års garanti på.
Kram och detsamma till dig