Thursday, January 18, 2018

Torsdag

Åh längtar tills man får se de här i rabatterna. Igår det faktiskt lite soligt såg jag när jag låg här hemma i soffan. Jag är förkyld nu men känner mig lite bättre, igårkväll blev jag så extremt godissugen så jag var tvungen att klä på mig och gå och köpa lite godis. Idag ska jag gå iväg och jobba mina tre timmar, sen är jag ju ledig igen ända till tisdag. Vi skulle träffats ikväll jag, I och Å och gått och ätit på Pinchos men Å har blivit sjuk så det får bli en annan gång. Alla människor är sjuka nu!

6 comments:

Från Glam till Damm said...

Hej Ime,

Vad kul att din dotter skall på bröllop i Dalarna. Sög till henne att ta med full snömundering för här har vi typ en halvmeter snö och det snöar fortfarande.

Ja, våren...mmm. Snart är den här. Tiden går ju så snabbt. Tills dess får vi njuta av köpta buketter tulpaner.

Kram och ha det gott!

Anneli

ime said...

Ja jag tror t o m hon skaffat överdragsbyxor ☺ det går verkligen fort. Snart har man vårkänslor!
Kram och detsamma till dig!

znogge said...

Ja,nog ser vi fram emot snödropparna och andra vårtecken!

Tråkigt att bli dålig men i gruvan går det mycket nu. Många elever är hemma men jag hoppas på att slippa bacillen. Ni ta igen den missade middagen när du är pigg igen.

Kram och krya på

ime said...

Ja många verkar ha drabbats av envisa virus. Men jag mår rätt bra igen!
Kram

ingbod@yahoo.se said...

Jag har inte märkt så mycket sjukt i min lilla vrå av världen men de har låst dörrarna till avdelningen p g a mässlingsrisken. Men det brukar florera många smittor den här tiden så det är säkert många som är drabbade.
Kram

ime said...

Ja just det. Mässling på Sahlgrenska. Tur dom låser dörrarna.
Kram