Sunday, April 01, 2018

Härlig påskafton

Härlig dag igår, S och K hämtade upp mig och vi åkte till Bäckaskogs slott där E anslöt och åt en jättegod påsklunch. Bäckaskog är alltid vackert fast någon promenad i slottsparken blev det inte, för kallt helt enkelt. Vi körde vidare till Affe och tittade på hans fantastiska tavlor, han är så duktig. S och K köpte två tavlor. S hade sett ut en på hans hemsida som jag bett honom att reservera men på plats hittade dom en annan dom fastnade mer för, fantastiskt fin. Sen blev det en tavla till och som grädde på moset förhandlade jag mig till en tavla på köpet. En liten liten som jag fastnade för som jag tyckte mycket om. Jag har ju fullt av tavlor i mitt hem, men den här lilla ska jag nog få plats med. Det var så mysigt att få träffa lilla S och K igen, men om två veckor åker jag ju upp till Stockholm!
Idag ska jag ta tåget till Sölvesborg, E hämtar upp mig och så ska jag få se huset hon håller på att flytta in i.

No comments: